Etiketler:

Kayısılı Kurabiye Tarifi



Kayısılı Kurabiye Tarifi
Malzemeleri.
  • 100 gram tereyağı
  • 100 gram şeker
  • 1 yumurta
  • 200 gram un
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • 1 çay bardağı küçük küçük doğranmış kayısı
Yapılışı
Oda sıcaklığındaki tereyağı şekerle çırpılır. Krema haline gelince yumurta eklenir, çırpılır. Sonra un ve karbonat eklenir, yoğurulur. Ele yapışmayan kulak memesi kıvamında bir hamur olması lazım. Ben kayısıları minik minik doğradım, hafif haşladım, süzdüm ve öyle hamura ekledim. Gerekirse un ilavesi yapabilirsiniz. 

Sonra elinizle yuvarlaklar yapıp, üstten hafifçe bastırın. Bıçağın tersi ile de üstteki şekilleri yapabilirsiniz. 175 dereceye ısıttığınız fırında üstleri kızarana kadar pişirin afiyet olsun arkadaşlar

 
Yemek Tarifleri Siteleri © 2012 | Designed by Canvas Art, in collaboration with Business Listings , Radio stations and Corporate Office Headquarters